måndag 6 december 2010

6 december

Om exakt två veckor lyfter mitt plan från Incheon Airport. Och ett antal timmar senare landar jag på Arlanda i Sverige. Tänk vad tiden har gått fort. Obegripligt! De här sista två veckorna skulle jag egentligen vilja ägna åt helt andra saker än till att tentaplugga. Men, sånt är livet och det är faktiskt bara en vecka som måste dediceras till mina finals. Därefter blir det Seoulturistande återigen. Det gäller att komma på vad jag vill se innan jag åker hem, kan bli knivigt... men lite shopping lär det ju i alla fall bli.

Idag hade min grupp vårt sista möte för vårt projekt i New Product Development. Imorgon ska vi visa upp vad vi har åstadkommit. Vi är först ut, det känns pirrigt. Vi har bara 6 minuter på oss att verkligen sälja in vårt produktkoncept därför är det bara två personer från gruppen som ska presentera: amerikanska Angela och franska Thomas. Jag tror att det blir hur bra som helst. Vår plansch är sjukt snygg faktiskt. Thomas har arbetat med den de senaste dagarna och tydligen är det första gången han använt Photoshop, grymt jobbat!


Kram

Julia

1 kommentar: